Tytuł wystąpienia: Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi

Jarek Łojewski – porażkolog, pionier propagowania w Polsce idei uczenia się z porażek.

Założyciel i prezes Fundacji Dobra Porażka. Misją Fundacji jest wspierane szybszego rozwoju organizacji i ludzi dzięki umiejętności skutecznego zdobywania doświadczeń wyniesionych z przeżytych porażek. Fundacja wspiera uczenie dzieci, młodzieży i dorosłych, w zakresie porażek osobistych i zawodowych.
Pomysłodawca i organizator konferencji Dzień Porażki.
Autor metody 5Z, która jest uporządkowanym sposobem uczenia się z porażek.
Twórca Failowship – pierwszych na świecie kart uczących dobrego rozmawiania o porażkach.

Autor kilkudziesięciu artykułów dot. praktycznych aspektów uczenia się na błędach. Prelegent na TEDxGdynia oraz szeregu innych konferencji.

Tytuł wystąpienia: Dobra praktyka – Puckie Hospicjum – jak zarządzać NGO-sem, by zyskać stabilność i uniezależnić się od grantozy

Rafał Grądzki  – Członek Zarządu Puckiego Hospicjum

Absolwent prawa na Uniwersytecie Gdańskim (1995). Dyrektor Personalny w kilku korporacjach. Przez ostatnie kilkanaście lat doradca i konsultant w zakresie zarządzania ludźmi i zmianami. Od 2009 roku członek Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio. W latach 2013-2018 kierował pracami Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia. Od września 2019 roku Członek Zarządu. W Hospicjum odpowiedzialny za politykę personalną, zarządzanie procesami i rozwój działalności Stowarzyszenia.

Z zamiłowania fotograf. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu. Współpracuje z Dużym Formatem (magazyn reporterów GW) oraz Kontynentami.

Tytuł wystąpienia: W ciągłym niedostatku… – o tym, co dzieje się z mózgiem pracownika funkcjonującego w niestabilnej rzeczywistości

Hanna Kąkol – od 23 lat prowadzi firmę rekrutacyjną, prezes, coach i wykładowca

Dyrektor zarządzający w firmie rekrutacyjno-szkoleniowej z 21-letnim doświadczeniem. Absolwentka Zarządzania i Marketingu na WSAiB w Gdyni i Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła też MBA w GFKM. Od 2010 roku, jako coach, pracuje głównie z menedżerami średniego i wyższego szczebla, a także z osobami prywatnymi. Specjalizuje się w coachingu menedżerskim, life coachingu oraz coachingu kariery w zakresie realizacji celów, prowadzenia trudnych rozmów, motywacji oraz równowagi między życiem prywatnym a zawodowym, budowaniu ścieżki kariery.

Tytuł wystąpienia: W ciągłym niedostatku… – o tym, co dzieje się z mózgiem pracownika funkcjonującego w niestabilnej rzeczywistości

Marzena Grochowska – pierwsza w Polsce brainolog (ekspertka zarządzania dobrostanem).

Kierownik autorskich studiów podyplomowych (Brainologia – zarządzanie dobrostanem) na WSAIB Gdynia, partnerka Brain Awarenss Week, Dana Fundation i Duńskiego Instytutu Technologicznego, trenerka biznesu oraz coach kariery Fundacji Integralia. Ponadto współautorka książki „GPS Szczęścia, czyli jak wydostać się z Czarnej D.”, autorka narzędzia wspierającego mózg „Wspominajki” oraz licznych programów rozwojowych dla biznesu.

Tytuł wystąpienia: Prezentacja badań z 2016 roku – punkt wyjścia

Dr Monika Popow – pedagożka i filolożka, badaczka społeczna

Badaczka społeczna i literaturoznawczyni, nauczycielka akademicka, od ponad 15 lat związana z 3 sektorem. Ekspertka w zakresie kultury społecznie zaangażowanej, budowania partnerstw oraz partycypacji społecznej. Współtwórczyni Fundacji Inicjatyw Społecznych „Się Zrobi!”, w latach 2018-2021 członkini zarządu Stowarzyszenia 180 Stopni. Prowadzi firmę, zajmującą się realizacją badań społecznych. Aktualnie współpracuje również z Miastem Gdańsk przy koordynacji obchodów Europejskiej Stolicy Wolontariatu Gdańsk 2022. 

Gość specjalny

prof. dr hab. Dariusz Doliński – Pełnomocnik rektora ds. rozwoju uczelni, Kierownik Katedry Psychologii Społecznej, II Wydział Psychologii, Filia we Wrocławiu.

Psycholog. Jeden z najbardziej cenionych psychologów społecznych w Polsce. Zajmuje się psychologią zachowań społecznych, psychologią emocji i motywacji. Analizuje techniki wpływu społecznego, mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej. Interesuje się psychologicznymi aspektami marketingu i reklamy. Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich oraz weryfikacji technik używanych przez ludzi do tego, aby efektywnie wpływać na innych.

Redaktor naczelny „Polish Psychological Bulletin”. Publikuje w prestiżowych czasopismach, takich jak: „Journal of Personality and Social Psychology”, „Personality and Social Psychology Bulletin”, „Journal of Experimental Social Psychology” oraz „European Journal of Social Psychology”. Autor i współautor około 200 publikacji, m.in. „Psychologia wpływu społecznego” (2000), „Psychologiczne mechanizmy reklamy” (2003), „Ukryte sensy zachowania: rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie” (2006), Manipulacja” (2009) oraz „Techniques of social influence: The psychology of gaining compliance” (2016).

Jest członkiem-korespondentem Polskiej Akademii Nauk, członkiem Komitetu Psychologii PAN oraz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami UE dotyczącymi ochrony danych, prosimy o zapoznanie się warunkami korzystania z naszych usług. Nasze warunki opisują, w jaki sposób korzystamy z pozyskanych danych i dostępnych opcji w plikach Cookies.